5-Б

17.03.2020

Доброго дня, мої любі діти! Давайте разом спробуємо розібратися з новим матеріалом! Надсилаю вам на поміч моїх помічників! 

https://www.youtube.com/watch?v=B3PNP0CAmcU


Також, виконайте такі завдання: 

1. Написати алгоритм приготування яєчні.
2. Написати алгоритм, який покаже, чи можна дитині грати з друзями на вулиці. Гра можлива лише за умови виконання усіх домашніх завдань.


 а у вівторок надішліть мені фото розв'язків на електронну скриньку demodowa.viktoria@gmail.com або у вайбері за номером телефону +380999582157!

Всім успіхів і міцного здоров'я! 

P.S. Наступного разу чекайте завдання у вівторок о 16-00. 



22.03.2020

Доброго дня, любі діти! У вівторок, 24.03.2020 р. на порталі Класна Оцінка будуть виставлені усі оцінки за виконані домашні завдання. 

А до вашої уваги представлена нова порція знань. 

Повторіть, будь ласка тему ЛІНІЙНИХ АЛГОРИТМІВ. Всі матеріали для повторення ви можете знайти у цій ПРЕЗЕНТАЦІЇ, достатньо просто клікнути мишкою, а після її опрацювання, перегляньте це відео для закріплення матеріалу: 


Після повторення матеріалу за темою минулого уроку, пропоную перейти до засвоєння нових знань. Тож, ця ПРЕЗЕНТАЦІЯ містить всі необхідні матеріали для того, щоб детально ознайомити вас з темою "Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch", це відео допоможе ще швидше все засвоти і запамятати:

Зверніть увагу!!! В кінці кожної презентації є вказівки, щодо матеріалу, який містить ваш підручник - він також є вашим помічником у самостійній підготовці домашніх завдань. 

А після того, як ви опрацюєте теорію, виконайте ще побудову алгоритну обчислення значення виразу: 49*7+25:5-4*7=? Підказку до виконання зможете знайти у одному з відеороликів. 


Успіхів вам та міцного здоров'я!!! Пам'ятайте, що карантин - це не лише затяжний відпочинок. Це ще й чудова можливість проявити свою самостійність і відповідальність!!! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Доброго дня, любі шестикласники!!! Відео пояснення до уроку !