17.03.2020
Доброго дня, мої любі діти! Давайте разом спробуємо розібратися з новим матеріалом! Надсилаю вам на поміч моїх помічників!
https://www.youtube.com/watch?
Також, виконайте такі завдання:
1. Написати алгоритм приготування яєчні.
2. Написати алгоритм, який покаже, чи можна дитині грати з друзями на вулиці. Гра можлива лише за умови виконання усіх домашніх завдань.
а у вівторок надішліть мені фото розв'язків на електронну скриньку demodowa.viktoria@gmail.com або у вайбері за номером телефону +380999582157!
Всім успіхів і міцного здоров'я!
P.S. Наступного разу чекайте завдання у вівторок о 16-00.
22.03.2020
Доброго дня, любі діти! У вівторок, 24.03.2020 р. на порталі Класна Оцінка будуть виставлені усі оцінки за виконані домашні завдання.
А до вашої уваги представлена нова порція знань.
Повторіть, будь ласка тему ЛІНІЙНИХ АЛГОРИТМІВ. Всі матеріали для повторення ви можете знайти у цій ПРЕЗЕНТАЦІЇ, достатньо просто клікнути мишкою, а після її опрацювання, перегляньте це відео для закріплення матеріалу:
Після повторення матеріалу за темою минулого уроку, пропоную перейти до засвоєння нових знань. Тож, ця ПРЕЗЕНТАЦІЯ містить всі необхідні матеріали для того, щоб детально ознайомити вас з темою "Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch", це відео допоможе ще швидше все засвоти і запамятати:
Зверніть увагу!!! В кінці кожної презентації є вказівки, щодо матеріалу, який містить ваш підручник - він також є вашим помічником у самостійній підготовці домашніх завдань.
А після того, як ви опрацюєте теорію, виконайте ще побудову алгоритну обчислення значення виразу: 49*7+25:5-4*7=? Підказку до виконання зможете знайти у одному з відеороликів.
Успіхів вам та міцного здоров'я!!! Пам'ятайте, що карантин - це не лише затяжний відпочинок. Це ще й чудова можливість проявити свою самостійність і відповідальність!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий